piątek, 31 października 2014

Pierwsze zakupy!

Jako że z całych dwóch par moich spodni jedna stała się ciut przy ciasna postanowiłam w końcu kupić sobie jakieś przyzwoite mamusine spodenki, cobym mogła czasem przeprać chociaż te co mi na razie zostały. Po mozolnych poszukiwaniach sklepu z odzieżą dla kobiet ciężarnych trafiłam ostatecznie do H&M'u. Nie wiedziałam nawet, że takie sieci mają specjalne kolekcje ubrań dla kobiet ciężarnych! Szczęśliwie jednak trafiłam na stosunkowo duży wybór i oto w moim posiadaniu są teraz ciężarowe, full modne, klawe jeansy.
Przy okazji spodni mogę podzielić się w ogóle moim brzuszkiem (tak jakby kogoś to interesowało, wiem).
                                            


        

Tak wygląda normalnie.


 Tak wygląda gdy maksymalnie się rozluźnię (ale nie jest to wcale przyjemne :( )


 A to spodenki w całej okazałości. Póki co jeszcze za luźne ale wygodne i cieplutkie. 

2 komentarze:

  1. Ja byłam pewna, że przechodzę ciążę w kilku ciuchach, tak na okrętkę. Na szczęście tak się nie stało. Przyjaciółka oddała mi swoje ciążowe ubrania, twierdząc, że jej się nie przydadzą. Pomijam, że zestaw ciążowych fatałaszków był naprawdę imponujący, najważniejszy jest fakt, że w momencie gdy w piątym miesiącu założyłam po raz pierwszy prawdziwe ciążowe ubranie, to do "normalnego" nie chciałam już wracać. Teraz już wiem, że mimo iż ciąża to stan przejściowy, warto mieć coś specjalnie zakupionego z tej okazji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem zakochana w ciążowych spodniach. Z pewnością nadal będę je kupować. Zawsze zimą zaziębiałam sobie nerki a one je całkowicie zakrywają!

      Usuń