poniedziałek, 27 lipca 2015

Najlepszy sposób na zgagę - nie tylko w ciąży!

W związku z tym iż na wielu blogach czytałam o tym jakim strasznym dla przyszłych mam problemem jest zgaga postanowiłam podzielić się moim - najlepszym, najprostszym i najszybszym - sposobem pozbycia się jej. A odpowiedź to cytryna.


Cytryna i limonka są chyba najbardziej zasadowymi owocami jakie możemy dostać a co za tym idzie najlepiej reagują z kwasami żołądkowymi. Wystarczy jedna lub kilka łyżeczek soku z cytryny lub kwasku cytrynowego i wszystko mija jak ręką odjął.
Sposób, który dla mnie jest wręcz oczywisty, jest praktykowany skutecznie od lat w mojej rodzinie. Zupełnie nie rozumiem czemu nie jest on powszechnie znany i każdemu zmagającemu się z problemem zgagi gorąco go polecam.

Smacznego :)



1 komentarz:

  1. Miewam zgage, co prawda nie za czesto i ratuje sie mlekiem. Migdaly sa fuj, mdli mnie po nich. Cytrynki nie probowalam :)

    OdpowiedzUsuń